svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

Klusām uzraksti

Uzraksti man dzejoli,
Četrrindi vai divrindi,
Pavisam vienkāršu.
Bez metaforām, hiperbolizācijām vai epitetiem,
Bez aforismiem, bez simboliem, bez zemteksta.
Man pietiks ar ko parastu, ikdienišķu.

Uzraksti man dzejoli,
Par to, kā tev iet, par to, ko tu dari.
Bez meliem, piepušķošanas vai aplinkiem.
Saki, kā ir, kaut vai banāli liekas.

Uzraksti man dzejoli
Uz mazas, baltas lapiņas.
Vienalga, no kurienes tā ņemta.
Vai rūpīgi izgriezta no lielā bloknota,
Vai saplēsta un apdriskāta,
Vai gabaliņš no šī rīta avīzes.

Uzraksti man dzejoli,
Ko varu nēsāt sev līdzi ik dienas.
Ko varu aplūkot, kad kļūst skumji,
Kuru samīļot var kaut ar skatienu.

Uzraksti man dzejoli.
Nekas, ja to nozaudēšu.
Es vienmēr zināšu,
Ka tu man uzrakstīji dzejoli.

Tā pat vien - par ne par ko.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru