sestdiena, 2012. gada 10. marts

Ātrums

Skaitlis 5.
(Mīļākais skaitlis)
5 dienas vēl.
Un kas tad?
Oi, kas tad būs. Sāksies ātrums. Mirklis. Adrenalīns. Sacensība.
Formula 1.

Jā, tieši tā. Man patīk skatīties F1. Zinu, tas ir netipiski skaistā dzimuma pārstāvēm. Bet zinu, ka neesmu vienīgā. Ir vēl šādi brīnumi. Bet ne par to šoreiz. Šis ir autosports, kuru vēroju ar pamatīgu interesi un aizrautību. Nu tā, ka sacensības reti tiek laistas garām. Un jā - klusais sapnis - kādreiz nokļūt sacensībās, nu piemēram, Austrālijā. Man jau pietiek ar tikai skaņu, tas vien ir tā vērts, lai vērotu F1.
Šis gads F1 vēsturē ir tāds pamatīgāks patrāpījies. Jo - krieviem ir sava komanda "Marussia" uuuuunnn Raikonens atgriežas formulā. Tieši tā.
Man vienmēr ir licies, nu kāpēc krieviem nav sava komanda F1, viņiem taču nauda ir pietiekami, lai to atļautos (nezinātājiem - F1 ir patiešām dārgs prieks). Manuprāt, pirmais, kas iekustināja visu šo procesu, bija F1 krievu izcelsmes braucējs Vitālijs Petrovs. Viņš pierādīja, ka tomēr krievi nav ar pliku roku ņemami, ka arī šajā jomā spēj kaut ko sasniegt. Un nu tad beidzot arī tika izveidota sava komanda, kurā debitēs Timo Gloks un Šarls Piks. Gloks gan jau iepriekš ir piedalījies F1, tāpēc varu tikai apbrīnot viņa drosmi startēt pavisam jaunā komandā. BĒT - es ticu krieviem, un es ticu, ka viņiem viss izdosies. Un vajag tikai mazliet pagaidīt. Pēc tam jau izsitīsies, un parādīs, kas ir krievi. Un Raikonens. Viņš man vienmēr ir licies ļoti talantīgs autobraucējs, tikai dieviete Fortūna viņam īsti nepalīdz. Vienmēr muļķīgi sanāk. Tad dažus apļus pirms sacīkstes beigām kaut kas noplīst, lai gan viņam vajadzēja uzvarēt, tad atkal jau pašā sākumā kaut kas noiet greizi. Nu bet tomēr es varu būt lepna par viņu - jo čempions vienu gadu gan viņš ir bijis.
Ui, pēkšņi atkal neveras ciet rakstāmais. Tik daudz domu plūst. Nu re, ko var izdarīt mašīnas ar sievietēm! Bet ko es gribēju pateikt? Nu galvenais, lai katram ir kāds veids, kā iegūt adrenalīnu. Kā teica Lauris Gundars - mūsdienās sports ir karš. Un nenoliegsim - cilvēkiem patīk karš, salīdzināšana utt. Tas gan ir cits jautājums, vai tas ir vajadzīgs, bet tomēr. Esam tikai cilvēki ar savām cilvēciskajām vājībām.
Baudiet savu dzīvi!
Formulas - draudīgas kā bites.







Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru