svētdiena, 2012. gada 4. marts

Good morning sunshine!






 Labrīt, tauta! Debesis vaļā. Šeit runā Jūsu padevīgais pilots Tims. Laiks ir nauda, var arī baudā. Uz kurieni tad šodien lidosim? Ir mūsu gaisa kuģis drošs, un laiks aiz borta apburošs. Galdiņus pacelt, krēslu atzveltnes klāt, un lidojuma laikā lūdzu nerunāt.
(Prāta Vētra)
Ir iestājies viens no skaistākiem gadalaikiem - Ziedonis. Un ļaujam atplaukt arī savām sirdīm, jūtām un emocijām. Atļaujiet atplaukt savam smaidam! Atļaujiet atplaukt savai labestībai, mīļumam un mīlestībai! Ir jābauda katrs mirklis, ko pats sev dod. Palēkā! Nu tā pat. Priekam. Un padomājiet - vai tiešām jūs gribat visus savus mirkļus pavadīt nu tā - nekādi? Varbūt mainīt kaut ko? Varbūt pat kardināli? Uz priekšu. Celies un ej. Ai, kā man patīk pavasaris. Mīlu.
Es mīlu jūs visus, es cienu jūs visus. Es mīlu sevi. Es mīlu pavasari. 




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru